Upravljalec spletne strani malamaza.si je podjetje:

NATALINA, Nina Račnik Pušnik s.p.,

cesta 4. julija 62,

8270 Krško.

Matična številka: 8077037000

Davčna številka: SI71764593

Številka vpisa v register: 0316-81-20171023-004716

Datum vpisa v sodni register: 25.10.2017

Podjetje je davčni zavezanec.

Transakcijski račun: IBAN SI56 6100 0001 8156 613

Delovni čas podjetja je vsak delavnik med 8 in 15 uro.

Za vsa vprašanja smo na voljo na: info@malamaza.si

Splošni pogoji poslovanja v spletni trgovini malamaza.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine.

Opredelitev pojmov

Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je v spletni trgovini malamaza.si opravila nakup.

Kupec ob zaključku vsakokratnega nakupa potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Uporabnik je vsaka pravna ali fizična oseba, ki pregleduje in/ali nakupuje vsebine v spletni trgovini malamaza.si

Registriran uporabnik je vsaka fizična oseba, ki se je v spletni trgovini registrirala kot registriran uporabnik.

Prodajna ponudba je ponudba, ki jo predstavljajo izdelki, predstavljeni na spletnem naslovu spletne trgovine.

Jezik poslovanja je slovenski. Prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem je sklenjena v slovenskem jeziku.

Dostavljavec je delavec dostavne službe, ki kupcu, kateremu je bilo blago poslano, po pošti izroči pošiljko.

Pogodba:

Pogodba je sklenjena, ko ponudnik sprejme naročilo. O sprejemu je kupec obveščen po elektronski pošti.

Naročniki ponudnikovih storitev se morajo strinjati s spodaj navedenimi pogoji oziroma členi. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb spodaj navedenih členov brez predhodnega obvestila.
Spremembe o pogojih poslovanja bodo v vsakem trenutku dostopne na naši spletni strani, naročnikov ne bomo o tem posebej obveščali. Naročnike bomo o vseh spremembah splošnih pogojev obveščali samo preko naše spletne strani malamaza.si in ne preko ostalih metod obveščanja.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku malamaza.si.

V primeru spremembe določenih členov Splošnih pogojev poslovanja, bo sprememba razvidna z datumsko oznako izvedbe spremembe na dnu Splošnih pogojev, ter z oznako člena, ki je bil spremenjen. Občasno posodobimo člene o pogojih poslovanja in ko to storimo, tudi ustrezno spremenimo datum zadnje spremembe. V primeru, da nadaljujete z uporabo naših storitev, se smatra, da v celoti razumete in se strinjate s spremembami.

Dostopnost informacij

Spletna trgovina malamaza.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti izdelkov,
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi v spletni trgovini, bo dobavljiv v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno določene in definirane,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi stroški vračila, če so zaradi naročila nastali,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi.

Pravno obvestilo:

Spletna trgovina malamaza.si je last podjetja Natalina, Nina Račnik Pušnik s.p. in z njim tudi vse vsebine, logotipi, fotografije in ostala avdiovizualna ter tekstovna dela. Vsi omenjeni elementi so tako predmet intelektualne lastnine, s čimer ima podjetje Natalina, Nina Račnik Pušnik s.p. edino pravico razpolaganja s vsebinami na portalu.

Uporabnik spletnega mesta ima pravico dostopa do spletnega mesta. Kakršnokoli reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu za katerikoli drug namen, vključno s komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja podjetja Natalina, Nina Račnik Pušnik s.p.

Cene:

Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 22% davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo ob potrditvi naročila s strani ponudnika. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.

Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine oz. obdelave naročila.

Plačilo:
  • preko neposredne bančne transakcije (plačilo poravnate na naš tekoči račun),
  • po povzetju
  • preko PayPala,
  •  s kreditno kartico ( pri zaključku naročila boste preusmerjeni na paypalovo stran, kjer imate možnost plačila preko paypala ali s kreditno kartico).
Dostava: 

Izdelke pošiljamo s Pošto slovenije. Izdelki, ki so v naši redni ponudbi so izdelani in poslani v 2-5 delovnih dneh.

Motivi po naročilu so izdelani v 5-7 delovnih dneh, poslani so v roku 2-3 dneh od potrditve motiva.

Postopek nakupa:
  1. Prejeto naročilo: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje.
  2. V obdelavi: V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku.
  3. Nakup zaključen: Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago.

V primeru nejasnosti si ponudnik pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom “V obdelavi” nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

Zavrnitev naročila:

Spletna trgovina malamaza.si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo na njegov račun.

Izdaja računa:

Ponudnik po odpremi naročenih artiklov kupcu pošlje in izda račun z razčlenjenimi stroški in sicer v pdf formatu na elektronski naslov kupca.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Pravica do odstopa od nakupa:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info.malmaza.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Blago je potrebno vrniti na naslov:
Natalina, Nina Račnik Pušnik s.p., Cesta 4. Julija 62, 8270 Krško

Kupec zraven priloži obrazec za odstop od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti v nepoškodovano in v nespremenjenem stanju v roku 14 dni od obvestila o vračilu blaga. Primer obrazca z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe najdete tukaj: POVEZAVA

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Ponudnik krije stroške pošiljanja reklamiranega blaga le v primeru vračila zaradi dostave napačnega blaga.

Vračilo izdelka, narejenega po naročilu:

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in specifičnim željam (Izdelki narejeni po vaših željah, personalizirani izdelki…).

V primeru, da uporabnik vrne izdelek, je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo, lahko podjetje Natalina, Nina Račnik Pušnik s.p. terja odškodnino.

Reklamacija / stvarna napaka:

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napak na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani.

Izdelke  vrnite  neuporabljene, nepoškodovane in ustrezno zavarovane pred poškodbami med transportom.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov, mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka.

Podjetje Natalina, Nina Račnik Pušnik s.p. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov – Natalina, Nina Račink Pušnik s.p. omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov:

Skladno z zakonskimi normativi podjetje NATALINA, Nina Račnik Pušnik s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

MALA MAZA, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Komunikacija:

malamaza.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila malamaza.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj malamaza.si bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo malamaza.si izrecno spoštoval.

Omejitev odgovornosti:Podjetje Natalina, Nina Račnik Pušnik s.p. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njeni spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da podjetje Natalina, Nina Račnik Pušnik s.p včasih ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V tem primeru, bo podjetje Natalina, Nina Račnik Pušnik s.p kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

Varstvo Zasebnosti:

V spletni trgovini malamaza.si sledimo načelom skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Potrebujemo vaše dovoljenje, da lahko vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili z vašo prijavo na naša obvestila, uporabljamo, hranimo in obdelujemo za določene namene. Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev so opisane v nadaljevanju.

Za potrebe poslovanja spletne trgovine Malamaza.si zbiramo naslednje podatke uporabnikov:

  1. ime in priimek
  2. naslov za pošiljanje naročenega blaga
  3. naslov elektronske pošte
  4. ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino.

Za potrebe varnosti zbiramo tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta.

Ob začetku obiska je uporabniku dodeljen tudi sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik se lahko med drugimi shrani tudi piškotke, kot so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Zgoraj omenjeni podatki, z izjemo piškotkov, se na strežniku Malamaza.si shranjujejo trajno. Sejni piškotki se shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Tretjim osebam, npr. Pošti Slovenije, ali dostavni službi bomo zaupali le podatek kot je dostavni naslov uporabnika in telefonsko številko na katero vas dostavni uslužbenec lahko kontaktira glede prevzema naročenih artiklov.

Podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim osebam.

Podatki bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali kadar je takšno ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi, oz. se zahteva z sodno odločbo.

O piškotkih:

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Uporaba, obseg in namen hranjenja in obdelave

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene kontakta s strankami, obveščanja preko e-pošte, pospeševanja prodaje ter splošnega profiliranja strank s ciljem prilagojene ponudbe izdelkov strankam v e-pošti in na spletni trgovini.

Iznos podatkov

Osebne podatke hranimo na območju Republike Slovenije ter jih ne posredujemo v druge države.

Obdobje hrambe

Osebne podatke posameznika hranimo do preklica soglasja. Po preklicu soglasja posameznika njegove osebne podatke takoj trajno izbrišemo.

Posameznikove pravice na podlagi danih privolitev

Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva prekinitev uporabe njegovih osebnih podatkov za prej navedene namene. To zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov: info@malamaza.si navede, katere privolitve želi preklicati.

Zraven tega ima tudi naslednje pravice:

– pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev

– pravico do popravka netočnih podatkov, zbranih v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev

– pravico do »pozabe«, torej izbrisa vseh podatkov, če so izpolnjeni pogoji iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov

– pravico do prenehanja uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno s profiliranjem

– pravico do avtonomnega odločanja o uporabi osebnih podatkov, ki temelji na avtomatizirani obdelavi

– pravico do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov

Postopek uveljavljanja pravic

Seznanjen/a sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca na e-naslov: info@malamaza.si

Seznanjen/a sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

Seznanjen/a sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve

Seznam Piškotkov uporabljenih na Malamaza.si:

Ime piškotka Namen Čas piškotka
AdForm – TPC, GCM, uid Omogoča analizo prodaje preko različnih kanalov prodaje in ponovno targetiranje uporabnikov. Ne poteče
AdWords – A, AdsUserLocale, I, SAG, aptenv, mid Omogoča analizo prodaje, statistiko ogleda strani in ponovno targetiranje uporabnikov. 90 dni
Facebook – locale, datr, reg_fb_ref, reg_fb_gate Za povečanje sodelovanja naših uporabnikov preko družbenih omrežij, analizo prodaje in ponovno targetiranje uporabnikov. Ne poteče
Google Analytics – utma Omogoča statistiko ogledov strani. 2 leti
Google Analytics- utmb Omogoča statistiko glede na čas prihoda uporabnika na stran. 30 min
Google Analytics – utmc Omogoča statistiko glede na čas odhoda uporabnika iz strani. Ob zaprtju spletnega brskalnika
Google Analytics – utmz Omogoča statistiko obiska in prodaje preko različnih kanalov. 6 mesecev
Google Analytics – utmv Omogoča segmentacijo uporabnikov na strani. 2 leti
Google Analytics – ga Statistika ogledov strani in analiza prodaje preko različnih kanalov prodaje. 6 mesecev
Google Analytics – cid Statistika ogledov strani in analiza prodaje preko različnih kanalov prodaje 6 mesecev
Criteo Omogoča analizo prodaje preko različnih kanalov prodaje in ponovno targetiranje uporabnikov Ne poteče
RTB House Omogoča analizo prodaje preko različnih kanalov prodaje in ponovno targetiranje uporabnikov Ne poteče
ZDEDebuggerPresent Omogoča spremljanje programske kode naše spletne strani. Uporablja se predvsem za odpravljanje napak na strani. Na sejo
asid Omogoča spremljanje zaključka nakupa. 1 dan
https_enabled Piškotek nam pove ali je bil uporabnik preusmerjen na zaščiteni protokol (https). Na sejo
s_pers_c6 Omogoča delovanje strani in oddajo naročila. Na sejo
s_pers_c5 Omogoča delovanje strani in oddajo naročila. Na sejo
ngEnabled Piškotek omogoča delovanje za napredne brskalnike. 10 let
php, phtml, php3 Piškotek za sistem zendServer, ki ga uporabljamo na našem serverju. Na sejo
recently_viewed Omogoča ogled/prikaz zadnjih ogledanih artiklov. 10 let
Twitter – pid Za povečanje sodelovanja naših uporabnikov preko družbenih omrežij. 2 leti
YOTTLY Omogoča analizo prodaje preko različnih kanalov prodaje in ponovno targetiranje uporabnikov Ne poteče

Spletna trgovina si pridržuje pravico do sprememb pogojev kadarkoli oz. brez predhodnega obvestila. Zadnja sprememba: 27.5.2019